Virtual Tuning Masters

VTM Fu Fighting

2007. november 23.

Hope VTM-be mixelte a kínai himnuszt, ::mongra:: összerakta a filmet, és Ti már nézhetitek is!

10. futam - Védés

2007. november 22.
Brilliance BC3

Az utolsó futam idén is arról szólt, mint tavaly: a harmadik helyről. Akkor ::mongra:: csak egy pontra volt lemaradva gabesztől, de kettővel kevesebb pontot szerzett nála, így nem változott a végső sorrend. Nem mellesleg tavaly a futamgyőzelmet és az ezüstérmet a már tét nélkül játszó bajnoki első két helyezett Jakusa és roobi gyűjtötte be.

Idén változtak a szereplők, más volt a forgatókönyv, de az eredmény ugyanaz lett. Ezuttal a VTM-en újonc beatle eredt gabesz nyomába, de jelentős, hétpontos hátrányt kellett volna ledolgoznia: ha nyer, akkor is gabesz elé kellene kerülnie még két versenyzőnek.

A futamgyőzelem ugyan összejött, de kevés volt a fordulathoz, mivel roobi csak a harmadik helyre hozta játékautóját, Jakusa pedig nem nevezett, másnak pedig esélye sem volt gabeszt megelőzni. Gratulálunk beatle-nek a futamgyőzelemhez, gabesznek pedig az összetett harmadik helyezéshez!

Pontokhoz jutott és ezzel poziciót is javított Holczi, Prexi (idén először) és Showme.

A 2007. évi VT Masters bajnokság hivalatos végeredménye tehát a következő: 1. roobi, 2. Jakusa, 3. gabesz, 4. beatle, 5. KiVi, 6. Kallio. A legjobb újonc díjat beatle érdemelte ki. A díjátadást december 1-jén szombaton rendezzük meg, várunk rá minden érdeklődőt! Részletek a fórumban.

Tovább...

A bronzérmesnek

2007. november 12.
Nissan GTR

Ha visszatekertek a februári hírekig, megtalálhatjátok az ígéretet, hogy a bronzérmes tunernek is szerzünk valamit, amit kiakaszthat a falára. Jelentem, sikerült!

A hvtm egyik, egyelőre inkognitóját őrző tunere felajánlotta legújabb ceruzarajzát, amelye egy Nissan GTR-t ábrázol. (Katt az ikonra!) Még csak egy fotót kaptunk tőle, de ígéri, a díjkiosztóra bekeretezve elhozza a kész képet. Köszönjük!

Közben fél szemmel vessünk egy pillantást a ponttáblázatra: majdnem biztos, hogy gabesz kapja ezt a képet, de ha erősen belehúz, beatle még elveheti tőle. Harcoljatok érte!

Nagy falat

2007. november 7.
Brilliance BC3

Chen vagyok, a kínaipiacról. Nagyon örülök, hogy itt lehetek Európában és jó üzleteket köthetek. Kici üzleteket. Akkor fogok nagy üzleteket is kötni, ha majd szeretett hazám autóit is árulhatom, kedves barátaimnak. Például ezt a kici, olcó sportkupét. Számlát kértek?

Amíg ezeket a nagyszerű járműveket nem exportáljuk, addig legalább néha-néha virtuáltuningoljatok meg egyet-egyet!

Tovább...

VTM Strikes Back

2007. október 19.

Mint a villám, olyan gyorsan elkészült a bajnoki cím sorsát eldöntő epizód. Köszönjük, Hope! köszönjük, ::mongra::!

9. futam - Under construction

2007. október 18.
Holden UTE

Az idei bajnokság hasonlóan alakult mint a tavalyi: a győzelemért ugyanaz a két tuner csatázott, és most is az utolsóelőtti körben dőlt el a bajnokság sorsa.

A pazarul sikerült csoportképes ötletbörzével együtt roobi megnyerte a bajnoki címet is, és Jakusa második helyezése is bebetonozott. Gratulálunk az új bajnoknak, és a címvédőnek is köszönjük a derekas helytállást!

A harmadik ezüstérmét begyűjtő nagy visszatérő, beatle még a most csak negyedikként befutó gabesz összetettbeli dobogós pozícióját is veszélyeztetheti. QSYpapának is sikerült megkaparintania két pontját, és Hammer is kapott egyet.

Az összetettben nem változott a sorrend az előző körhöz képest, leszámítva QSYpapát, aki megelőzött pár pontnélküli és egypontos versenyzőt.

Bő két hét múlva egy sárga kupéval találkozhatunk egy kötetlen futamon. Reméljük, az utolsó futamot nem hagyják ki sem a dobogón biztos helyen álló, sem a dobogóért küzdő tunerek.

Tovább...

VTM feat. Calibra

2007. október 5.

Megkésve, de törve nem kész az Opel-epizód is.

Pimp them all!

2007. október 3.
Holden UTE

Hi, I'm Alfy. Sziasztok, Alfy vagyok, Holden kereskedő Perth-ből. Úgy hallottam, haszonjárműves futam idén is kell a VTM-re, nem is hagyjuk teljesen a végére, most még van tétje legalább. Hoztam nektek egy szép csoportképet a legújabb UTE-ink szereplésével. Szép tarka fotó, nekem ez most a tapétám.

Arra gondoltam, hogy a VT Mesterei felfűzhetnék őket valami közös témára, vagy akinek ez nem megy, legalább módosítsa valamennyi példányt. Ígérem, a legszebbet kiteszem a desktopomra.

Tovább...

8. futam - Calibra GT?

2007. szeptember 20.
Opel Calibra

Ebből a képből VT-t készíteni majdnem olyan nehéz feladat volt, mint egy skiccből kiindulva, igazán színvonalasan csak a dobogósok birkóztak meg a feladattal.

A legnagyobb serleget ma Jakusa emelheti a magasba, GT-vé formált modern kék Calibrájával. A második helyezett roobi sokféle idegen típust idéző tuningja a kritikák mellett a második helyet is kivívta magának. Ezúttal gabesz volt az, aki kissé túlzásba vitte az illusztrációszerűséget, de piros tuningszörnyetege így is magabiztosan állhat fel a dobogó legalsó fokára. Hammer autóskártyával megbolondított car-toonja negyedik, Kallio megsárgult képeslapos DTM-replikája ötödik, míg Showme csónakja hatodik lett.

A bajnokságban az élen a helyzet változatlan, roobi magabiztos előnye egyre fogy, jön fel Jakusa. A harmadik hely bebetonozásáért sokat tett gabesz is. Két helyen változott csak a sorrend: Kallio megelőzte Goodie-t, így most ő a hatodik, Showme pedig első pontját megszerezve feljött a ponttalan tunerek elé.

Mi várható októberben? Egy jó kis haszonjárműves futam, nem túl sok megkötéssel.

Tovább...

Közhely

2007. szeptember 5.
Opel Calibra

Ich bin Jürgen. Jürgen vagyok, Opel kupé fanatikus. Jobb könyökemet még a Manta B korszakban kezdte koptatni a garázs fala, jelenleg egy GTC-t hajtok.

A régi Calibrám is megvan még, gondoltam bedobom a VTM-re, hadd lássuk, mit tudnak vele kezdeni ezek az ügyes gyerekek! Nem bánom azt sem, ha széjjelvágjátok, úgysem akarom megvalósítani, csak villogni akarok a képekkel Güntherék előtt.

Tovább...

Interjú a menőkkel

2007. augusztus 30.

Kíváncsiak voltunk rá, hogyan látják az idei évadot a tavalyi és az idei élmezőny tagjai, valamint az idei új esélyesek, ezért interjút készítettünk velük.

VT Masters: Melyik idei futam feladata, illetve mezőnye tetszett legjobban, és legkevésbé? Miért?

Jakusa:A legjobb futam és mezőny nekem a saabos (6.) volt. Leginkább kötetlensége miatt, valamint azért, mert lehetőséget adott egy korábbi ötletem megvalósítására. Úgy éreztem kockáztatok, amikor elkészítettem a kocsim, de szerencsére bejött. Nagyszerű VT-k születtek ezen a futamon, éreztem hogy mindenkinek elszállt a fantáziája, ezért tetszett. A legkevésbé az 5. futam tetszett. Ennek oka leginkább a bekorlátozás volt. Elismerem, hogy szükség van ennyire kötött futamokra is, de ez nekem sok volt. Nehéz így VT-t gyártani, de ennek ellenére itt is jó munkák születtek. A mezőnyök közül talán az alfás volt az, amelyik nem tetszett annyira. Ez a nehéz szög, valamint a korlátozás miatt is magyarázható.

roobi:Az Alfa Romeo feladata és a Seat Proyecto mezőnye.

gabesz:A feladatok közül inkább a kötetlen, azok közül is a Citroën GS tetszett. Nagyjából sikerült mindent beleadni, ami tőlem tellett. Amelyik kevésbé tetszett, az a 7. futam volt, a Seat. A skiccel csak annyi bajom volt, hogy egy skiccet kell megrajzolni, és hogy nem tetszett az oldala, így nem is tudtam lelkesen dolgozni rajta. Az eddigi kedvenc mezőnyöm a Mini Cooper, és ami kevésbé tetszett, az az Infiniti.

mongra:A seatos futam tetszett eddig legjobban. Izgalmas volt a feladat, meg hát ugye Seat volt... Vicces, hogy mégsem tudtam elindulni rajta. Ráadásul tavaly szintén augusztusban, szintén Seattal nyertem. A GS-t viszont nagyon nem szerettem. Csak néhány youngtimer autó tetszik, és a konkrét alapképpel sem tudtam nagyon mit kezdeni.

KiVi:Legjobban a 7. futam feladata és mezőnye tetszett, mert kreatív és szabad, de mégis kellőképp kötött volt a feladat, a legkevésbé az 1. tetszett, mert túlságosan kötött volt.

beatle:Én mint rajzmániás egyértelműen a Seat futamot tartom a legjobb, legötletesebb, leginkább kreativitást igénylő és legtesthezállóbb feladatnak, és ennek a mezőnynek a munkái tetszettek is a legjobban, de csak holtversenyben a Saab Sonett futaméival, ahol a feladat annyira nem volt érdekes ugyan mint az először említett kihívásnál, azonban a munkák zöme ötletességüket és persze kivitelezésüket tekintve is figyelemre méltó.

Goodie:A Citroën GS kihivás nagyon felejthetetlenre sikerült. Olyan gépeket láthattunk, amelyek bárhol bármikor helyt állnának. A profik ismét villantottak valami újat. Legkevésbé meggyőző futam a G37. Kevés ötletes, jó minőségű kép készült, illetve nem a feladatra koncentráló példányok is akadtak. Lehet ezzel csak én vagyok így.

VT Masters: Hogyan értékeled az idei szereplésed?

Jakusa:Az idei szereplésem a tavalyihoz hasonló módon, nagyon gyengén kezdődött. Úgy álltam hozzá a versenyhez, hogy az idén is szeretnék az élmezőnyben végezni. Az első pár futamon azonban majdnem kezdtem feladni a dolgot, és mivel nagyon kevés időm volt (van), elgondolkoztam azon, hogy abbahagyom a versenyt. Úgy érzem, hogy mivel a kivitelezésre nincs sok időm, esetleg az ötletekkel, nem hagyományos megoldásokkal tudok jó helyezést elérni. Összességében rosszabnak értékelem magam, mint tavaly, de ennek az erős konkurencia is az oka. (Talán nem én lettem rosszabb, hanem a többiek jobbak.)

roobi:Eddig egész jól teljesítettem, remélem ez így is marad a végéig.

gabesz:A teljesítményem nem a legjobb, de eddig jól szerepeltem, és ez a lényeg. A sok megkötés miatt nem tudok mindent kihozni magamból, van amelyik kedvező, van amelyik nem.

mongra:Nem nagyon van mit... Amit van, az meg nem ::én:: vagyok :) Minden futam, amin indultam, lehetett volna simán OVTV. Nem sokkal több időt szántam rájuk. Összejöttek egyéb dolgok idénre.

KiVi:Nagyjából ezt vártam, bár tartottam a "feltörekvő nemzedéktől" (joggal), sajnos eddig három futamot ki kellett hagynom időhiány miatt.

beatle:Mondhatni elégedetlen vagyok vele, bár nem is a szereplésemmel, hanem a nem szereplésemmel. És bár amely futamokon indultam, egy kivételével mindegyiken pontokat is szereztem, azért bevallom számítottam legalább egy futamon a dobogó legfelső fokára. Összességében kijelenthetem, nagyobb reménnyel indultam el a bajnokságon.

Goodie:A tavalyihoz képest túlteljesítettem. Beneveztem a versenyre. :D

VT Masters: Milyen helyre vártad magad a bajnokságban az év elején, illetve mire számítasz most, a 7. futam után?

Jakusa:A tavalyi verseny után magamtól címvédést vártam. Tudtam, hogy kemény ellenfelek lesznek, és ez nem lesz könnyű feladat. Ezt a dolgot az év elején feladtam, de küzdök, és az élmezőnyben akarok végezni.

roobi:Szeretném ha idén meglenne az 1. hely.

gabesz:Se a bajnokság elején, és most sincs sejtésem, hogy hanyadik leszek. Még 3 futam van, ki tudja mi történik az alatt, csak remélhetem hogy megtartom a 3. helyet.

mongra:Most, ha belehúznék, örülnék egy 3. helynek, de szerintem elég kevés esélye van. Azért megpróbálom a tavalyi szintet tartani. Egyébként kezdéskor szerettem volna legalább 2. lenni. :) Elszántság nélkül mit ér az egész, nem igaz?

KiVi:A 4-7. helyre vártam, és most is oda várom.

beatle:Az elején úgy gondoltam, hogy mindenképp dobogós leszek a végére, de pontos helyezésre nem gondoltam. Írták nekem páran, hogy esélyes vagyok az első helyre, mivel a tavalyi két favorit tunerrel ellentétben, akik vagy csak a tuningoláshoz, vagy csak az átalakításhoz értenek igazán, én mindkettőben otthon vagyok. Nos próbáltam hinni nekik, de sajnos(?) az idei bajnokság más jellegű futamokat hozott mint a tavalyi, ezért ez az "előnyöm" idén nem érvényesülhetett. Jelenleg úgy gondolom dobogós sem leszek, bár ez leginkább annak tudható be, hogy nincs időm indulni a futamokon. Ha mégis változna a helyzet, szerintem még sikerülhetne megcsípni a harmadik helyet.

Goodie:Örülni fogok, ha megtudom tartani ezt az elökelö 6. helyet.

VT Masters: Most kiket vársz a bajnokság dobogójára?

Jakusa:Az első helyre roobit teszem, nem hiszem, hogy sikerül legyőzni már, magamat teszem a 2. helyre és a 3. hely szerintem gabeszé lesz. Persze a sorrend változhat...

roobi:Jakusa, gabesz. Az év elején beatle-t is, de sajnos az utóbbi ídőben őt már nem látjuk.

gabesz:Szerintem roobi első helyen végez, Jakusa második helyen. A harmadikra nincs tippem.

mongra:Jakusa, roobi, beatle. Papírforma szerint...

KiVi:Jakusa, roobi, beatle, gabesz, azaz a mostani élmezőnyből három tuner.

beatle:Mindenképpen azokat, akik egyenletesen fantasztikus teljesítménnyel dolgoznak. Tehát roobi, Jakusa és gabesz. Bár KiVi, Goodie és talán Kallio is képes lenne dobogóra kerülni, mert a tehetségük megvan hozzá, de valószínüleg hasonló gondokkal küzdhetnek mint én és biztos nincs idejük egyes futamokra, mert néha nagyon szépet alkotnak, néha kicsit kevésbé.

Goodie:roobi, Jakusa és beatle. Nem ebben a sorrendben. Esetleg gabesz, ha beatle több futamot hanyagol. Remélem nem teszi.

VT Masters: Hogy értékeled az idei bajnokságot a tavalyihoz képest?

Jakusa:A tavalyi versenyhez képest az ideit sokkal komolyabbnak tartom. Nem arról van szó, hogy a tavalyi nem lett volna komoly, csak akkor lehetett érezni valamiféle keresgélést, próbálkozást, hogy mit hogy kéne. Az idei szigorú szabályok bár kemények, mégis jót tettek a versenynek. Tetszik hogy színesek a feladatok, izgalmasabb lett az egész. A mezőny, amint mondtam megerősödött, érezhető sok tunernél a fejlődés. Viszont sajnálom egy-két tuner távolmaradását a versenytől. Tetszenek az újítások is, mint pl a filmek, vagy akár ez az interjú is:)

roobi:Jobban megszervezett, érdekesebbek a feladatok, és persze a mezőny is sokat javult.

gabesz:Az idei nehezebb. Az idei mezőny szerintem erősebb, ahhoz képest, hogy (szerintem) nehezebbek a feladatok.

mongra:Izgalmasabb, de több a szivatós járgány (haha). Ettől is izgalmasabb. Bajom csak azzal van, hogy ez is olyan lesz lassan, mint a F1. Az első két futamot még megnézed, és 90%-os sikerrel tippelsz a végére.A különbség az, hogy itt több múlik a tuneren, mint ott a pilótán. Én nem foghatom a gépemre, ha nem OK-s a VT-m.

KiVi:Nőtt a színvonal, köszönhetően az új versenyzőknek, és a tavalyiak fejlődésének, viszont nem örülök a sok óvásnak, a szabályok túlzottan szabad értelmezésének, de ez az utóbbi futamok pontosabb megfogalmazásának köszönhetően javult.

beatle:Bár a tavalyi futamon kívülálló voltam, de azért jópár futamon részt vettem külsősként, ezért én is kifejtem a véleményem. Szóval nekem a tavalyi verseny jobban tetszett. Idén szerintem túlzottan meg volt kötve a tunerek keze, legalábbis a bajnokság elején. A mostani futamok teljesen rendben vannak. Tudom, hogy az esélykiegyenlítés miatt történt minden, de a "legjobbak versenyében" szerintem az ilyen felesleges, hiszen mindenki tisztában volt azzal, hogy kik ellen indul el és nekem kifejezetten rosszul esne, ha pl. miattam mások kezét kötnék meg, mert ők jobbak, de ugyan legyen már esélyem. Ez az én tudásomat becsmérelné. Tudom nem sokan gondolták így, de engem az motivál a tanulásra leginkább ha látom, hogy mások jobbak valamiben, mert akkor én is tudni akarom azt, amit ők. Ha nekik nem szabad a maximumot nyújtani, akkor én sem fogok arra törekedni. Olyan ez, mint amikor az iskolában egy gyengébb képességű, vagy épp egy nem túl szorgalmas egyén bekerül egy erős osztályba. Biztos elősegíti a feljődését az, hogy a többiek bezzeg tudnak ő pedig nem. El fog kezdeni tanulni. Ha egy gyengébb osztályba kerül, akkor megelégszik azzal az eredménnyel, amit addig nyújtott.

Seat movie

2007. augusztus 21.

Gyors volt HoPe, és gyors volt ::mongra::, a videó ide mégis egy kis késéssel került fel. Végre itt van!

7. futam - Jóság

2007. augusztus 16.
Seat Proyecto 1

A skiccből rajzolás nem könnyű feladat, nem is válalkoztak rá túl sokan, mindössze a mezőny harmada. Ők viszont kitettek magukért, és életre keltették a Seat sportautót.

Az egyik legfotószerűbb, precíz kidolgozású képpel, első győzelmét begyűjtve Goodie lett az aranyérmes. Mindössze egyetlen ponttal maradt le tőle Jakusa kissé festőibb, de egységes stílusú autója. Tízpontos hátrányal került a dobogóra roobi enyhén rajzos, de mégis nagyon hihető sárga veszedelme. Neki is komoly vetélytársa akadt, KiVi legfotószerűbb, de az illesztési hézagokon elcsúszott VT-je csupán kettővel kevesebb pontot kapott az értékelésnél. Az 5-6. helyeken lévők további huszassal maradtak le, de gabesz és Kallio többé-kevésbé rajzos képei sorrendjét is csak egyetlen pontocska döntötte el. Megemlítendő Showme fantomképe is: fotószerű, szép darab, valahogy mégis lecsúszott a pontszerzésről.

Az összetett sorrendje az első öt helyen nem változott, csak kissé összerázódott a mezőny. Már csak 11 pont roobi előnye Jakusával szemben, és gabesz harmadik pozíciója is stabilnak tűnik. A hátralévő három versenyen a dobogósok párbaja mellett rendkívül sűrű középmezőny sorsa is el fog dőlni.

Az első őszi fordulóra pedig előveszünk egy jó kis német kupét a '90-es évek első feléből.

Tovább...

Rajzolj Seatot!

2007. augusztus 1.
Seat spy

Soy Emilio. Emilio vagyok, a Revs Magazin spanyol kiadásának riportere. Ott voltam a Seat sajtótájékoztatóján, amelyen jövőbeli modellekről, az új nagyméretű Sedanról is beszéltek. Csak nekem sikerült lefotóznom az előadó mögötti falon ottfelejtett skiccet, ami egy középmotoros autót ábrázol.

Valószínűleg a Lamborghini Gallardo és az Audi R8 bázisára épül és turbós V6 fogja hajtani - legalábbis ezt mesélte a Seatos főtervező néhány sangria után, az esti partin.

Sikerült lőnöm róla nagyfelbontású képet is. Szeretnénk, ha a VT Masters versenyzői ez alapján fotószerű képet készítenének az autóról, hogy bemutathassuk az olvasóinknak.

Tovább...

Születésnapi szonettek

2007. július 23.

Most már a mozgóképek kedvelői is megnézhetik, milyen volt ez a születésnapi Saab Sonett verseny.

6. futam - Legózzunk!

2007. július 19.
Saab Sonett

Nehéz futam volt, de a tunerek kitettek magukért, nagyon erős VT-ket küldtek be. A formát sokan elég szabadon értelmezték, de mindegyik képen bőven rá lehetett ismerni az alapképre.

A sorrend ezúttal az ötleteken múlott: Jakusa Legója így most többet ért, az új dobogós Kallio és roobi látvány-Sonettjeinél. A dobógóról már gabesz rajzolt kupéja is lemaradt, akárcsak az új pontszerző dan félkész rajza, amely csak azért előzte meg szintén első egységét begyűjtő Holczi autóját, mert az pontlevonást kapott.

Hogy áll a bajnoki tabella? Az élen a sorrend változatlan csak a pontszámok változtak: roobi 42 pontja már nincs annyira eltávolodva Jakusa 29-étől, de gabesz a 20 pontjával kezd leszakadni. Még négy futam van hátra, így matematikai esélye még azoknak is van a bajnoki címre, akik eddig egyetlen pontot sem gyűjtöttek be.

Augusztusban a következő - az előzőtől eltérő jellegű - fantomképes futamon kiderül, mennyire lefutott a VT Masters 2007.

Tovább...

Boldog szülinapot, Saab!

2007. július 4.
Saab Sonett III

Jag er Erik. Erik vagyok, sokat autóztam különféle Saabokkal. Az egyik kedvencem az apró Sonett, annak is a Sergio Coggiola által tervezett harmadik generációja.

A gyár idén 60 éves (pont, mint a Ferrari), ajándékozzuk meg szép virtuáltuningokkal!

Tovább...

A VT Masters fantomja

2007. június 25.

Nem kellett sokat várni, hogy ::mongra:: és HoPe elkészítsék nekünk az amerikai futam filmes összefoglalóját is. Köszönjük!

5. futam - Fantommal is nyerő

2007. június 21.
Dodge Avenger

Esélykiegyenlítő futamnak szántuk a fantomképrajzolást is, ne csak mindig a látványtunerek végezzenek a jó helyeken. Részben bejött a számítás: az újrajzolóművészek vagy el sem indultak, vagy kizáratták magukat, vagy valóban nem jutottak dobogóra.

Kivéve roobi, aki megtalálta azt a típusváltozatot, - a terepkombit - amivel elég sokat mutathatott, és meg is mutatta magát. Győzelmét egyedül KiVi veszélyeztette, egy szintén sokatmondó coupe-cabrióval. A többiek egyszerűbb kupékkal, kombikkal és egy pickuppal külön versenyt vívtak, melyet részben az eltalált formák, részben a minőség döntött el. A harmadik helyre Hammer kombija futott be Jakusa, msl és MiKE kupéi elé. Új pontszerzőket nem, de két új idei dobogóst köszönthetünk tehát az 5. futamon.

Összetettben a helyzet fokozódik: roobi-nak kétszer annyi pontja van (38p) mint az üldöző helyre feljött Jakusának (19p). A futammal ők jártak jól, mert a harmadik helyen álló gabesz (17p) és a negyedik beatle (16p) most nem gyarapították pontjaik számát. A nagy kérdés mostantól az, hogy vajon be lehet-e hozni roobi előnyét a hátralévő öt versenyen?

A jövő hónapban ismét szabad a vásár, és a kép is olyan lesz, amit szeretni fognak a tunerek.

Tovább...

Jósda

2007. június 6.
Dodge Avenger

Gábor vagyok, a Revs Magazin "jövőbelátó" rovatának vezetője. Mi mutatjuk be a kémfotókat, fantomképeket, gyári skicceket. Most a VT Masters résztvevőit kérjük meg, hogy rajzoljanak nekünk.

Mielőtt a DaimlerChrysler a válás mellett döntött nagy reményeket fűzött a Dodge új középkategóriás autójához. Úgy értesültünk, hogy azzal akarta igazán feldobni az eladásokat, hogy kibővíti a modellpalettát - a feladat most a Chryslerre maradt.

A recept fele az egykori közös házon belül ismert: a Mercedes C-osztály mintájára lesz az autóból kombi, kompakt háromajtós (mint a SportCoupe), kétajtós kupé és kabrió (mint a CLK-k). Ezek a változatok formailag nagyjából annyira térhetnek el a már ismert négyajtóstól, mint a Mercedes C-osztály család tagjai egymástól. A kombiból állítólag lesz egy emelt hasmagasságú terepváltozat, a speciális amerikai igények figyelembe vételével várható egy mini stretch limo és egy elkamínós pickup is.

Ezek közül valósítson meg minden versenyző egyet-egyet. Rendesen mindegyikhez külön alapképet adnánk, de most mi igazodunk a verseny feltételeihez. Legyen az a szituáció, mintha mindegyik modellt ugyanott fotózták volna, tehát a hátteret ne módosítsátok.

Igazi, élethű, fotószerű fantomképeket várunk. Jó munkát!

Tovább...

Mini sorozat

2007. május 21.

Sorozatfüggők, itt a legújabb epizód! A következőre kicsit várni kell, amíg elkészülnek hozzá a VT-k. ;)

4. futam - Szökés

2007. május 17.
Mini Cooper

Első pillantásra nem lehetett tudni, ki fog befutni ezen a versenyen, de még azt is nehéz lett volna megjósolni, kik lesznek a pontszerzők, annyira erős mezőnyt hoztak össze a versenyzők.

Az első helyet roobi szerezte meg, átalakított, tuningolt autójának látvány-VT-je sok pontozót levett a lábáról. A második és a harmadik helyeken gabesz és beatle túlzásoktól sem mentes vertical-door tuningcicái állnak - a különbség közöttük nem sok, de szignifikáns.

A további pontszerzők kissé lemaradtak: Kallio egy látvány-VT-vel, Jakusa a magához mérten óvatosan átdizájnolt autóval és MiKE ötletes face-(illetve rear-) liftjével. A hatodik helyért kemény küzdelem dúlt, nem sok hiányzott sem Holczi sem HoPe eredményéből, hogy megszerezzék első pontjaikat.

A bajnokságot továbbra is roobi (28 pont) vezeti, előnye a következő futamon behozhatatlan. A második helyre gabesz (17p) katapultált, átlépve a holtversenyben álló Jakusát és beatle-t (16-16p).

Júniusban megkeverjük a lapokat, nagyon behatárolt lesz a módosítások köre: fantomképeket fogunk rajzolni.

Tovább...

VTM Movie Episode 3

2007. május 16.

Már utol is értük magunkat. Holnap Mini eredményhirdetés, aztán hamarosan azt is megmutatjuk filmen.

VTM02 Movie reloaded

2007. május 15.

Igen, már ez is kész van. Holnap jön a harmadik.

VTM01 The movie

2007. május 14.

Köszönet ::mongrá::-nak az animációért és HoPe-nak a zenéért. Folyt. köv.

Mini manó

2007. május 2.
Mini Cooper

I am Rowan. Rowan vagyok. Régebben sokat mókáztam egy régi Minivel, most hoztam egy vadonatúj példányt a VT Masters versenyzőinek. Úgy tudom, azt rajzolhatnak belőle, amit csak akarnak, lényeg, hogy ezt a képet használják, és ez felismerhető legyen akár nekem, a laikusnak is.

Aztán olyan autókat készítsetek ám, amelyek Teddynek is tetszenek majd!

Tovább...

3. futam - A bajnok visszatér

2007. április 19.
Infiniti G37 Coupe

Mr. Igo elégedett lehet, szép szolid cicákat kapott. Igaz, néhányan elvetették a sulykot, mások konkurens márkákra kacsintgattak, megint mások pedig túlságosan visszafogták magukat, összességében szép mezőny alakult ki.

A szoros versenyben Jakusa reális minőségi munkája roobi meseszép autójával és MiKE nagyon hiteles VT-jével osztozik a dobogón. Az első hatba még msl, KiVi és gabesz verekedte be magát, tovább szaporítva ezzel eddigi pontjaikat.

Az összetett pontversenyben három verseny után roobi (18 pont) vezet a feljövő Jakusa (14p), az ezúttal lepontozódott beatle (12p), valamint az egyetlen ponttal előrébb lépő gabesz (11p) előtt.

Az első három futam eltérő szempotokból ugyan, de nehéz volt, a következőre viszont egy teljesen átlagos VT-alapot fogunk választani, és a menetrend szerint speciális megkötés sem lesz.

Tovább...

ktelenül egyszerű feladat

2007. április 4.
Infiniti G37 Coupe

I am Mark Igo. Mark Igo vagyok, az Infiniti alelnöke.* Nem titok, hogy cégünk az USA után a közeljövőben Európában belép a prémiumautók piacára. Az új modellpalettánkat már ennek jegyében alakítjuk ki, ennek része a vadonatúj G37 Coupé is.

A sikerhez azonban még hiányzik valami. A vásárlók kis hányada veszi igénybe, de a presztizshez elengedhetetlen a gyártól független tuningháttér, mint amilyet a pl. a Mercedes esetében a Brabus, a Porschénál a Techart, az Audinál az Abt, a BMW-nél és több más gyártónál pedig a Hamann biztosít. Mi is szeretnénk valami ilyesmit az Infinitihez, ezért kérjük fel a VT Masters mezőnyét, hogy tervezzék meg a G37 Coupe szolid, elegáns, visszafogott - elsősorban optikai - tuningját.

A legjobb művet gyári támogatással megvalósíthatja a tuner, és a természetesen kap egy példányt belőle saját használatra is.**

Ahogy mondani szokták: Jó VT-zést!

* Tényleg ő az.

** Kamu! Kamu! El ne hidd!

Tovább...

2. futam - Győz az eredeti

2007. március 23.
Citroen GS

A szemléletek csatája lett a kötetlen futamból: az alapképhez ragaszkodók és az attól elrugaszkodók csaptak össze. Gratulálunk a vetélkedésből győztesen kikerült gabesznek, a hagyománytisztelő autójáért, amely legyőzte beatle, Jakusa, és KiVi radikális alkotásait. Pontokért küzdött még roobi és Goodie is, - az ő autójukban is könnyű felismerni az alapképet.

A bajnokságban roobi és beatle egyaránt 12 ponttal áll az élen, megelőzve a mostani futamgyőztes, és így egyből 10 pontossá emelkedő gabeszt.

Tovább...

Az igazi GS

2007. március 7.
Citroen GS Pallas

Je suis Pierre. Pierre vagyok, mániákus Citroën-gyűjtő. GS-em több is van, az egyik felújításra vár, és arra gondoltam, hogy az újjáépítése lehetne akár átépítés vagy tuning is. Mielőtt belefognánk, szeretném kitalálni, hogy mi legyen belőle, ehhez kérem a VT Masters versenyzőinek segítségét. Készítsetek nekem szép látványterveket róla a megadott fotó alapján. A műhelyemben megoldható minden, így költségek és az ésszerűség nem kell hogy korlátozzon senkit, de megvalósítani azért egy ízléses autót szeretnék. (gy.k.: Nincs megkötés.)

Tovább...

Póló Mk2

2007. március 5.
VTM póló

Mint a villám, olyan gyorsan elkészültek az idei VT Masters pólók, amelyek pontosan olyanok, mint a tavalyiak, csak éppen a piros felirat lett narancs. Maradjunk annyiban, hogy pontosan olyanok. A gyorsaságnak ára van... Most már csak a postán múlik, hogy a tunerek meg is kapják a ruhadarabokat.

Szerdán kezdődik a második forduló, készüljetek fel lélekben egy utcán fotózott GS-re!

1. futam - Alien az élen

2007. február 22.
Alfa Romeo Spider

Esélykiegyenlítő futamnak indult, papírforma lett belőle. Gratulálunk roobi, beatle, MiKE dobogós és ::mongra::, Hammer, Kallio pontszerző tunereknek. Mindenesetre nagyon szoros eredményt kaptunk, valamit csak sikerül elérni az erős kötöttségekkel.

Mivel első versenyről van szó ez jelenleg a bajnokság sorrendjét is jelenti. Versenyzők, pihenjetek és készüljetek a következő futamra.

Tovább...

Roncs

2007. február 19.
BMW roncs

Azt már tudjuk egy ideje, hogy a 2007-es bajnokunk egy Győrfi András festmény boldog tulajdonosa is lesz, az új hír, hogy a második helyezett számára is érkezett egy felajánlás: Jenei László, "roncsfestő" BMW-VW című képével vigasztalódhat, az a tuner, aki lemarad a dobogó tetejéről. Köszönjük a képet, és dolgozunk a bronzérmes képzőművészeti jutalmán is.

A VTM mezőnye idén is megválasztotta a versenybizottságot: ::mongra::, HoPe, Jakusa, beatle és KiVi kapta a megtisztelő feladatot, hogy az óvásokról döntsön, póttagnak _GreG_-et választottuk (ha esetleg valamelyik VB-tag képéről kellene dönteni). Tavaly nem volt túl sok dolguk, ha beválnak az új szabályok, akkor idén még kevesebb lesz.

A múlt héten elkészültek az 2007-es újoncok vtmasterses emailcímei, a bajnoksággal kapcsolatos témákban mostantól ezeket figyeljék a résztvevők.

Megnyitó Alfával

2007. február 7.
Alfa Romeo Spider

Io sono Antonio. Antonio vagyok. Imádom az Alfa Spidereket, az elsőt még a diploma előtt vettem, és azóta is megvolt mindegyik. Mind piros - eddig úgy éreztem, nem normális, aki más színben vesz olasz autót, pláne Alfát. Most a legújabb generációból is vettem egyet, de rájöttem, hogy unom már ezt a színt. Kipróbálnék valami újat, vagy akár többszínű fényezést is, esetleg valami érdekes mintázatot is. Egyéb tuningot nem kérek, tetszik az autó, még a felnik is szépek, csak a fényezett felületekhez nyúljatok!

Tovább...

Támogató jelentkezik

2007. február 5.
Győrfi András

Jól indul az évad, még az első futam előtt bejelenthetjük első támogatónkat, tunerünk mad boy papáját, Győrfi András festőművészt, aki egyik képével növelte meg a bajnokság díjalapját. A festményt a VTM 2007 bajnoka viheti majd haza a decemberi díjkiosztóról, már csak ezért is érdemes küzdeni. Köszönjük a támogatást, és kutatjuk a további szponzorokat.

Már csak kettőt kell aludni, és megkezdődik az első futam. Aki nevezni szeretne, húzzon bele, le ne maradjon róla!

Egy kis súgás a versenyzőknek szerdára: Gondolkodjatok egy nyitott, piros autóban. Felejtsétek el a tuningot, festeni fogunk.

Ráhangolódás

2007. január 29.
2006Tali

Elindult a visszaszámlálás, hamarosan kezdünk! Addig viszont étvágycsinálónak felidézzük a tavalyi díjkiosztót, és azt, hogy ki mit vihetett haza a nevezési díjáért cserébe. A hvtm-pólót és a vtmasters-es emailcímet hadd ne említsem, ezt már az idény kezdetén megkapták a versenyzők.

Nem volt beharangozva, ezért talán meglephette a résztvevőket, hogy mindenki kapott egy VT Masters CD-t, rajta az összes futam összes képével, plusz egy válogatással a hvtm legjobb képeiből. Aki alaposabban körülnézett a korongon, az még egy kis grafikai freeware-csokrot is talált rajta - nem mintha ilyenek használata nélkül hozzájuthatott volna a lemezhez...

Szintén mindenkinek járt egy-egy emléklap vagy oklevél; csak a feliratukban tértek el, és az utóbbit az első hat helyezett kapta. Aki valamelyik futamon dobogón végzett, az az adott futamot jelző kép mellett megláthatta megszertett "érme" színét is. Aki nem volt ott a díjkisztón, az postán kapta meg a CD-t és az emléklapját, amelyek grafikai tervezéséért nagy köszönet illeti ::mongra:: mestert, a támogatásért pedig az AEMEA fordítóirodát.

De mit kaptak a dobogósok? A bronzérmes gabesz egy Tanulmányutók című könyvet a díjalapból, valamint egy Jeep iránytűt a néhai Mohó Hiénától. A második helyezett roobi-nak egy webkamera és két könyv jutott: a Legendás autók, és egy fényképalbum a Renault 2005-ös évadjáról - ezt a Hiéna hozta. Bajnokunk, Jakusa egy MP3-lejátszóval, az Amerikai autók - múlt és jelen című kötettel, valamint egy angol nyelvű Dodge könyvvel (köszi, Hiéna) gazdagabban térhetett haza. Rajtuk kívül KiVi vihetett még haza egy 2006-os Pirelli naptárat a Hiénától, mivel a mezőny neki ítélte a Fair Play díjat.

Idén ha többen leszünk, akkor a nevezési díjakból még nagyobb ajándékokra futja majd, az oklevél és a CD most már nem lesz meglepetés, és a Fair Play díj mellett megjutalmazzuk az év legjobb kezdőjét is, vagyis azt a versenyzőt, aki az idén először nevezettek közül a legjobb helyezést éri el. Gyertek, nevezzetek!!!

Tovább a képekhez...

Boldog Új Évadot!

2007. január 10.
2007

Egy fergetes díjkiosztó-party és egy kisebb pihenés után hivatalosan is kiírjuk a VT Masters 2007 bajnokságot. A részvétel feltételei és a szabályok hasonlatosak a tavalyiakhoz, de itt-ott csiszoltunk rajtuk.

Aki a régebbi futamokra, adatokra kíváncsi, az VTM-weboldal fejlécén az évszám melletti nyilakkal lapozhat. Csak mindig (különösen a szabályoknál) tudja, hogy melyik évben jár! :)

Az előzetes jelentkezés alapján már legalább annyian leszünk, mint tavaly, de ha még néhányan észbekapnak, akkor igazán népes mezőnnyel indulhatunk el. Készüljetek február 7-ére!

impresszum

copyright

adatvédelem

médiaajánlat

design by pixelcube